Osnovni uvjeti za dobivanje brzog kredita?
Za dobivanje zajma trebate biti punoljetni (minimalno 18 godina), trebate imati redovita primanja (isključivo putem zaposlenja ili mirovine), stalno prebivalište u Hrvatskoj, mobilni telefon, uredan (neblokiran, nezaštićen) osobni tekući račun koji glasi na Vaše ime te e-mail adresu. Molimo pročitajte pažljivo naše Opće uvjete ugovora o zajmu prije nego što podnesete zahtjev za zajam.
Kolike su naknade za obradu kredita? Što je rok otplate?
Možete koristiti naš kreditni kalkulator da biste vidjeli kako se naknade mijenjaju u odnosu na iznos kredita i rok otplate. Nema dodatnih naknada ili skrivenih troškova. Račun će Vam biti isporučen najkasnije u roku od tjedan dana od dodjele kredita.
Koje je radno vrijeme?
Naše radno vrijeme je od ponedjeljka do petka od 07:00 do 19:00 te subotom 07:00 – 14:00. Možete predati svoj zahtjev izvan redovnog radnog vremena ali molimo Vas da prihvatite da će se odluka o zajmu donijeti sljedeći radni dan u toku radnog vremena. Korisnička služba Vam je na raspolaganju tijekom radnog vremena.
Kako brzo mogu dobiti odluku o kreditu?
O odluci o kreditu ćete biti obaviješteni unutar redovnog radnog vremena. Za vrijeme povećanog opsega posla postupak bi mogao potrajati duže. Ukoliko s Vašom prijavom bude sve u redu (kao potvrdu uspješno izvršene prijave, dobiti ćete automatiziranu SMS poruku), ukoliko dostavite urednu dokumentaciju (putem web prijave, faxom, mailom ili putem Whatsappa) te ukoliko nam odmah odgovorite na SMS poruke koje ćete nakon prijave dobiti od nas (SMS porukama razmijenjujemo finalne informacije vezane za odobravanje kredita), zahtjev može biti riješen praktički odmah tj. unutar 15 minuta.
Podnijeo sam zahtjev za kredit ali dobio sam poruku s odgovorom “Nepotpuni ili netočni podaci.” Što to znači?
“Nepotpuni ili netočni podaci” znači da neki podaci iz zahtjeva za zajam nedostaju ili su krivo unešeni. Na primjer, broj računa ili adrese mogu biti nepotpuni, unesene informacije netočne ili su pravi podaci uneseni na krivo mjesto.
Moj suprug i ja imamo zajednički bankovni račun. Imam otvoreni kredit. Može li moj suprug podnijeti zahtjev za kredit čak i ako je to isti broj računa?
Nažalost, bračni drug ne može podnijeti zahtjev za kredit, jer ne može više od jednog otvorenog kredita biti odobreno na isti račun. Supružnici, naravno, mogu podnijeti zahtjev za kredit kada ste otplatili svoj prethodni kredit. Molimo dopustite da prođe jedan dodatni radni dan (24 sata) nakon što je otplata kredita izvršena, prije nego što ponovno podnesete zahtjev.
Kako brzo se kredit isplaćuje na moj račun?
Nakon što nam mailom ili poštom dostavite potpisan “Ugovor o kreditu” prihvaćajući odluku o kreditu, iznos kredita se isplaćuje odmah te sredstvima možete raspolagati odmah ako ste račun imate u Zagrebačkoj banci. Za korisnike drugih banaka isplata se također izvršava odmah ali uplata na Vaš bankovni račun ovisi o trajanju međubankovnog transfera, koji se izvršavaju isključivo radnim danom u vremenu 07:00 – 16:00.
Kako vratiti kredit?
Račun sa svim potrebnim podacima za vraćanje kredita biti će Vam dostavljen putem e-mail-a ili poštom najkasnije tjedan dana od dodjele kredita. Kredit ste obvezni vratiti do datuma dospijeća navedenog na računu.
Danas sam isplatio stari kredit. Kada mogu podnijeti zahtjev za novim kreditom?
Morate uzeti u obzir da nakon Vaše uplate treba pričekati određeno vrijeme (trenutno, ako uplaćujete s računa u ZABI; 1-4 sata radnim danom ako uplaćujete unutar 07-16h s računa neke druge banke) da bi Vaša uplata bila vidljiva na našem računu. Nakon što evidentiramo Vašu uplatu, odmah ćemo Vas o tome obavijestiti te ćete se odmah moći prijaviti za novi kredit. Međutim, za trenutak isplate zajma ćete, prema odredbama HNB-a, morati pričekati dodatna 24 sata od trenutka primitka uplate Vašeg prethodnog zajma.
Mogu li se prijaviti za nove kredite, iako je moj prethodni kredit još uvijek otvoren?
Nije moguće imati više od jednog kredita istovremeno. Možete podnijeti zahtjev za novi kredit samo kada isplatite postojeći. Molimo dopustite da prođe jedan dodatni radni dan nakon što je otplata kredita izvršena, prije nego što ponovno podnesete zahtjev. Morate uzeti u obzir da treba pričekati jedan radni dan da bi Vaša uplata bila vidljiva na računu. Nakon uplate na račun, možete podnijeti zahtjev za novi kredit.